mandag den 20. juli 2009

Lissabon uden telefon

Så er vi ankommet til Lissabon. Vi fløj med TAP Air, og det var fint nok.
Jeg havde været i landet i ca 5 min inden det var lykkedes mig at miste min telefon og ødelægge mine gladiator sandaler. Øv! Men det gik hurtigt med at få vores baggage og så tog vi en taxa til hotellet. Jeg er rigtig glad for at jeg valgte dette hotel, det lever fuldt ud til forventningerne. Værelset er rigtig fedt og alt ser ud som på billederne. Ville ønske jeg kunne indrette mit soveværelse og badeværelse som en kopi af det her.
Her kl 20 var det ca 30 grader så det er skønt. Vi gik ned i byen og spiste og er nu tilbage til hotellet, hvor vi vil slappe af resten af aftenen inden vi skal på sightseeing imorgen. :) (Kan stadig ikke nævne en eneste portugisisk seværdighed, selv efter at ha bladret en rejse guide om Lissabon igennem.)
Byen virker rigtig hyggelig men ikke særlig storbys agtig, og her bor alligevel næsten 600.000.



Der var iø udsalg i alle butikkerne i lufthavnen i København. Vi købte et par lækre shorts og en skjorte til D, og jeg købte de her to armbånd og halskæde. Det tynde armbånd, købte jeg til at ha på til brylluppet.








Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar