onsdag den 15. juli 2009

Jackie vs Michelle

Jeg sad og søgte efter inspiration ved at se på billeder af mode ikon nummer 1, Jackie Kennedy Onassis, da jeg lagde mærke til hvor mange billeder der var hvor hun havde bare arme. Det er jo præcis det Michelle Obama har fået så meget kritik for, hvilket jeg synes er helt unødvendigt. Michelles arme er jo virkelig veltrænet og pæne og hun kan sagtens bære at gå i tøj uden ærmer.
Men da jeg så søgte videre kunne jeg sagtens se hvorfor at Michelle og Jackie ofte bliver sammenlignet i de amerikanske medier. De er begge et frisk pust med stor stil sikkerhed, men deres stil ligner efter min mening også hinanden. Fra håret, til perlekæderne, til de ærmeløse dragter.








Anyway, da jeg så sad og kiggede på billeder af Jackie, fandt jeg ud af at Michelle og jeg ikke var de eneste der søgte inspiration hos Jackie. :)









Min sommer vil nok blive mest inspireret af de her to billeder. Simpel hvid tshirt tilsat et par shorts, og så lige lidt vindblæst hår for at fuldende looked. Perfekt.





Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar