lørdag den 11. juli 2009

Sidste dag i Vegas

Så er D desværre ude af turneringen. :( Men det betyder tilgengæld at vi kan nå vores fly hjem imorgen. Vi skal tidligt op og med et fly kl 6.50 til JFK hvor vi så har en fem timer inden vi skal med det næste fly.

Mens Daniel var over og spille gik jeg en tur langs strippen. Det var heldigvis ikke så varmt i dag så jeg kunne godt gå udenfor. Jeg gik fra Bellagio, forbi Ceasars, Flamingo, Harrahs, Mirage og ned til Venetian, hvor jeg gik ind og kiggede lidt.



Jeg var bl.a i Banana Republic (igen), hvor jeg købte et par shorts og en fin kjole.
Bagefter gik jeg samme vej hjem. På vej hjem var det dog blevet en del varmere.

Da D er lidt syg besluttede vi at sidste aften skulle bruges på værelset med in room dining og film.

Det er lidt trist at vi skal hjem i morgen, synes aldrig rigtig jeg når alt det jeg gerne vil når vi er i Vegas. Ville rigtig gerne ha været på Banks, natklubben på Bellagio, men den aften jeg skulle ha været dernede var jeg mega jetlagged og faldt i søvn kl 21. Ville også rigtig gerne ha været på min yndlings tapas restaurant Firefly, men det nåede vi altså heller ikke.
Det bliver nu også meget rart at komme hjem igen. Hjem til familie, venner, en rigtig dyne, træning og en mobil telefon der virker. :) Håber bare vejret er lidt godt når vi er kommer hjem.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar