torsdag den 9. juli 2009

Ingen NY denne gang

D gik videre fra dag 2 også, så nu skal han spille dag 3 imorgen. Det betyder at vores planlagte NY tur må vente. Jeg havde ellers glædet mig rigtig meget. Det må blive en anden gang.

I går var vi ude i Las Vegas outlet og shoppe lidt. Har stadig ikke fundet en hvid blazer. Købte i stedet to nederdele jeg sikkert aldrig kommer til at gå med. Bagefter tog vi i Frys, en kæmpe elektronik butik, hvor jeg sad i en massagestol mens D kiggede på computere.
Bagefter tog vi tilbage på hotellet og spise italiensk på Circo. Det var udemærket.



Den sidste uges tid har jeg fået set ret mange film. Og næsten fælles for dem alle er at de er virkelig dårlige. Så nu vil jeg lige advare jer.



Mall Cop. Jeg så den i flyet. OG den er ligeså dårlig som den ser ud på coveret. 1/6



New in town. Igen en film de viste i flyet. Det er en slagteri film med Renee Zellweger. 1/6



17 again. Denne film betalte jeg rent faktisk for at se på hotellets pay tv. Copy cat af "BIG" med Tom Hanks, bare mega dårlig. 1/6



Confession of a shopaholic. Bøgerne er jo sick gode, og så er filmen så ringe! OG mega latterligt at handlingen nu foregår i NY! Var mega skuffet, den var dog lidt bedre end de andre. 2/6



Iceage 3. Så den i biografen over på Palms, og det var som sagt ikke mit valg. Har aldrig rigtig synes at en film om to dyr der slås om en nød i et islandsskab er særlig fedt. 2/6



State of play. Med Ben Affleck og Russel Crowe. To journalister skal i samarbejde med en congressman opklare et mord. Den var mega god!! Lige mig. 5/6

Som jeg skrev i mit sidste indlæg, har jeg endelig købt mine brudepigesko. Men det er ikke fordi mine problemer ender der. Altså da jeg for 2 måneder siden skulle bestille kjolen over nettet, tænkte jeg at jeg nok kunne nå at tabe mig ret meget. Så jeg bestilte sådan set kjolen 2 numre for lille med vilje. Nu er det bare sådan at jeg ikke har tabt mig overhovedet, men tværtimod har taget 1,5 kg på. Kjolen er kommet til DK med posten i går. Og jeg er mega nervøs. Ved ikke hvad jeg skal gøre. Hvis I har nogle ideer, så må I endelige komme med dem. Min plan A er at lad være med at spise noget i 2 uger op til brylluppet, og håbe det gør tricket. Plan B er at blive gift inden deres bryllup. Er der ikke noget med at gifte kvinder ikke kan være brudepiger? Please confirm at dette også gælder i US.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar