mandag den 12. oktober 2009

Whitney and Co.

I dag så jeg resten af sæson 1 af The City. ;) Men hver afsnit varer selvfølgelig kun 22 min. Jeg fandt ud af at alle afsnittene lå på mtv.dk så jeg sad og så dem i dag.



Jeg synes Whitney og Erin er rigtig søde. Allie virker også sød nok, men hun ser bare konstant trist ud. Rimelig trættende i længden. Og så ligner hun heller ik det sjoveste selskab i verden.



Jay og Duncan er mega nasty!!! I am sorry, men de er da for klamme! IUHH.



Anyway, enough om The city (indtil 2nd season i hvertfald). ;)

Ellers har jeg ik rigtig lavet noget idag, udover at jeg har hjulpet min søster med nogle praktiske emails i forbindelse med hendes flytning til London.

Og så savner jeg Vegas så vildt meget. Prøver at overbevise mig selv om at det er derfor jeg har været lidt rastløst de sidste par dage. Selvom jeg nok godt ved at det ikke er derfor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar