tirsdag den 6. oktober 2009

The blues

I går var jeg i rigtig dårligt humør og trist uden rigtigt at vide hvorfor, så jeg brugte bare dagen på at stene serier fra sofaen.



Imorges da jeg vågnede var jeg stadig ikke helt i hopla, men prøvede at ignorere det. Kl 12 mødtes jeg med min ex-chef. Vi tog ud og spiste frokost på en cafe inde i byen. Det var meget hyggeligt at få catched lidt op.

Senere ringede veninde og inviterede mig med på slotsophold i Sverige i næste uge. Så steg humøret en del. Glæder mig helt vildt meget til kvalitets tid med veninde på lækkert slot.



Tror bare jeg har brug for at omgive mig med folk som holder rigtigt af mig og som jeg holder rigtigt af de næste par dage. Det lyder måske lidt trivielt..

I aften står det på Luxusfælden og Min fede familie. Så håber jeg at alt brok og tristhed er væk imorgen. :D

Stort knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar