fredag den 23. oktober 2009

Ruby trækker den ud.

Jeg har valgt at fortsætte min blog året ud og så beslutte der om jeg fortsætter eller ej.

Så for nu, så fortsætter the Ruby show.

Vil starte med at fortælle lidt mere detaljeret om mit London besøg.

Torsdag:
Søster og jeg landede relativt sent i Stansted. Der var hyret en bil til at samle os op, så vi skulle stå og spejde efter mand med skilt med søsters navn på. Men han var der åbenbart ikke.



Det er 4. gang jeg har skulle blive hentet i lufthavn af chauffør med skilt, og samtlige gange har jeg ventet 30-40 min før chauffør er dukket op. Det skete også her. Marvellous. Anyway, chauffør kørte os hjem til min veninde i Whitechapel, og vi gik lige på hovedet i seng.

Fredag:
Vi stod tidligt op og direkte ind på Oxford St. Jeg ved godt det er lidt useriøst, nåvi nu burde flat hunte, men vi kunne ikke lade være. :)



Efter shopping tog vi ud for at se på flatshare til søster nær Canary Wharf. Huset lå lige direkte ud til vandet, og lejligheden var sådan set pæn nok, men vi besluttede at det var for langt væk.

Senere på aftenen så vi på en flatshare i Limehouse. Eller det vil sige i annoncen stod der Limehouse. Reelt lå det på den anden side af floden i Rotherite, hvilket er alt alt for langt væk. Værelset var rigtig fint, med eget bad og toilet og også lige ud til vandet, men den lå helt forkert.

Om aftenen mødtes vi med min veninde og gik ned på Brick Lane og spiste indisk.



Jeg ELSKER indisk og hver gang jeg skal til London tænker jeg altid på alt det indiske jeg skal spise. Vi valgte et nyt sted på brick lane, som vi ikke havde prøvet før, hvilket var Big Mistake, HUGE. Vi fik det dårligste indiske ever. Mega skuffet. damn.
(Bonus info: Der er ca 2000 kcal i en portion Chicken korma)

Lørdag:
Dagen blev brugt på endnu mere flathunting, vi startede i Hammersmith. Jeg er helt vild med området dernede, der er så hyggeligt, men lejligheden var så klam. Den lå nede i en kælder. Og der var brusekabine inden i værelset, og intet toilet. jeg fortryder helt jeg ik fik taget billede af den. Den var så klam.

Efter det gik vi i Primark! OMG, hvorfor lå der ik en Primark da jeg boede i London. Forestil dig en slags H&M 3 gange så stor som den på Strøget og 3-4 gange så billig. Det var så crazy. Jeg fik købt en fed taske, et bare grå lace bamsestøvler og 3 par strømpebukser med weather sensor finish. (Ifølge pakken betyder weather sensor finish at når det er koldt så holder de dig varme, og når det er varmt holder de dig kolde.) Skal nok fortælle om det virker. :)
For alt det kom jeg af med £16!!!! SICK SICK SICK



Tænk hvis der lå en Primark i DK. Ku være så fedt.

Anyway, 2 min fra Primark lå der en Tiger. Ja, en Tiger butik som dem vi kender i Danmark, og ikke nok med det, alt stod på dansk. Mega weird, men ret sjovt. De solgte endda tshirts hvor der stod "kærlighed", "værdighed" og "Det er for vildt" på. he he.

Vi købte lidt lakridser og gik så hen på den nærmeste pub og spiste frokost.

Bagefter vores Hammersmith tur, tog vi til Kensington, hvor vi så på to andre studio flats, der dog heller ikke var noget. Om aftenen stod den på pizza og drinks hjemme hos min veninde. Der kom også et par andre veninder forbi for at få en drink og sige hej, nu jeg var tilbage i London.

Søndag stod søster og jeg tidligt op og tog på marked. Først tog vi på Petticoat Lane market og bagefter Spitalfields.





Efter det tog vi igen ind på Oxford street. Kl 14 lykkedes det os at få fat på en fyr som havde en studio til leje lige ved Liverpool street. Vi tog straks hen og så den. Den ligger så fedt, den er lille, men super fin. Søs kunne desværre ikke få fat i den før 1.1, men det tror jeg bliver planen. Den er så super cool, og hun kan gå på arbejde på kun 10-15 min.

Om aftenen tog vi til Wapping hvor vi fik drinks med veninde og en anden af mine venner fra London. Det var en rigtig hyggelig aften. Efter det tog vi tilbage til Whitechapel og spiste kinesisk.

Mandag:
Vi startede dagen med at spise frokost hos mit gamle firma, og om aftenen mødtes jeg med en anden ven til drinks lige ved Liverpool street station. Om aftenen skulle jeg pakke da jeg skulle afsted kl 4 om morgenen. Jeg fik sagt farvel til søster, selvom det var ret svært at efterlade hende i London. Hun forsikrede mig om at hun nok skulle klare sig. :)

Nu er det snart 3 år siden jeg flyttede hjem fra London, men da jeg var der føltes det som om jeg aldrig var flyttet hjem. London er virkelig en fed by, og jeg håber min søster får et par rigtig fede år der. :D

Da jeg kom hjem fra London, tog jeg direkte hjem. Jeg havde savnet kæresten rigtig meget så det var skønt at se ham igen. Tror også han havde savnet mig for jeg blev forkælet med en masse massage. Om aftenen fortalte han at han havde en gave til mig. Et spa ophold i en weekend et sted i Europa, som jeg selv må vælge. Har kigget rundt omkring og der er nogen rigtig lækre steder. Men synes der er så mange ting i mit hoved lige nu at jeg ikke rigtig kan koncentrere mig om at få bestilt.
Men jeg glæder mig rigtig meget. :D

For at være helt ærlig har jeg ikke været udenfor en dør siden jeg kom hjem fra London. Har bare rendt rundt herhjemme og hygget. Jeg har lavet en laaaang to do liste med ting jeg bør få lavet, men det er som om listen bare bliver længere og længere uden jeg får streget nogen ting over.

I går aftes forkælede jeg D. Jeg havde tændt omkring 25 lys og stillet rundt omkring i soveværelset. Jeg havde tændt for varmetæppet og så inviterede jeg ham på en times massage. (Det er jo ikke kun ham der skal være den søde.) ;) Bagefter bestilte vi Thai. :)



På lørdag er der 10 millioner i puljen i Lotto. Og jeg har tænkt mig at de skal være mine. Så må hellere bevæge mig ud af døren inden i morgen aften, medmindre jeg bare spiller online selvfølgelig. :D

Knus

1 kommentar:

  1. TAK! :-)

    Så har vi i det mindste et par måneder til at overbevise dig om at vi ikke kan leve uden :-D

    //A

    SvarSlet