torsdag den 29. oktober 2009

Sit ups

Forleden ved 12 tiden lå jeg og sov. (Mit døgn har været helt skævt de sidste to uger.) Pludselig ringer det på døren og en står og hamrer på døren. D er lige midt i noget, så må vikle mig ind i en dyne og uden linser åbne døren. Så står der en pakke post mand derude. Det viser sig at D har bestilt fitness udstyr så han kan lave sin egen lille fitness klub i en af vores stuer!!
Anyway, så havde han blandt andet købt en ting til at støtte nakken når man tager mavebøjninger. Han siger han blandt andet har købt den til mig. Hmm.. Det tager jeg som en hentydning. Anyway, den er faktisk ret smart.



Og så tænkte jeg nu han har købt den, så kunne jeg ligeså godt komme i gang.

Fandt lige lidt inspiration


Mel B- 600 mavebøjninger om dagen


Britney Spears - 800 mavebøjninger om dagen



Madonna - 400 om dagen


Kim Kardashian, Denise Richards, Carmen Electra, Audrina Patridge


Mit mål er at tage 300 om dagen. So far har jeg taget 200 i dag, så nu må vi se. Håber jeg vågner op i morgen med et vaskebræt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar