torsdag den 8. oktober 2009

Brokken fortsætter

I dag gik det lidt bedre med humøret, men brokken var ikke helt væk. Jeg vågnede allerede kl 9.40 og stod så op efter alt for lidt søvn.

Formiddagen belv brugt på at tale i tlf med veninde og på internetsurfing.

Kl 12 tog jeg med søster ind til byen hvor hun skulle til jobsamtale. Mens hun var inde og blive interviewet, gik jeg ud og shoppede lidt. Jeg købte et par over knee støvler jeg synes var ret fede. I HM fandt jeg en mega nice nederdel, et par armbånde og et par strømper med sløjfer på. Jeg havde et tilgodebevis med lidt penge på som jeg ville bruge. Men så virkede deres system ikke, så den ville ikke ta imod tilgodebeviset. Jeg kunne betale med kort eller kontant istedet. Jeg blev lidt stædig og fik dem til at hænge det til side istedet for.
Så nu håber jeg det stadig hænger der i morgen.
Da vi kom hjem viste jeg mine nye støvler til D og søs, der i kor havde denne kommentar: "okay.."
Hmm. Okay, kan godt være at de synes mine nye støvler er grimme, men jeg synes altså de er meget fede. hmm. øv. måske skal jeg bytte dem. Dammit.

I morgen bliver en god dag! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar