tirsdag den 20. oktober 2009

blog-stop

Er lige kommet hjem fra London og har haft et par super dejlige dage. Fik spist frokost ved Old street, shoppet på Oxford st og i Hammersmith. Jeg fik drinks i Wapping og v Liverpool st, middag på Brick lane og kinesisk i Whitechapel og så fik vi set på en masse flats over hele London. Vi fandt dog ingen vi ku bruge, men det var et par rigtig hyggelige dage.

Og så kom jeg hjem i dag til min søde kæreste, der inviterede mig på et spa ophold et sted i Europa om 2 ugers tid. Jubii. Jeg er heldig.

Mht til min blog overvejer jeg at stoppe den. Synes det har været sjovt de 3 måneder jeg har haft den, men nu vil jeg lige overvejer om det er noget jeg har lyst til at fortsætte med. Så nu ved I hvorfor der måske ikke sker så meget på min blog det næste stykke tid.

Stort knus

2 kommentarer:

  1. Og hvad skal jeg så lave, når jeg kommer hjem fra arbejde???? :-D

    SvarSlet
  2. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

    SvarSlet