mandag den 12. oktober 2009

HVVM?

Jeg fik engang et rigtig sødt kort af min veninde. Der stod i slutningen er kortet: "Hvis jeg nogensinde skal være med i Hvem vil være millionær, ville du være min livlinie."
Det er helt sikkert et af de sødeste komplimenter jeg nogensinde har fået. Og nu er jeg tilbøjelig til at sige at det ville være et smart choice. For jeg har lige set et afsnit og damn, hvor var spørgsmålene nemme. Der var ét spørgsmål ud af 25 jeg ikke kunne spare på, så enten er jeg blevet geni overnight eller også har de sænket sværhedsgraden betydeligt! Selvom jeg gerne ville tro det første, hælder jeg nu til at det sidste er mere sandsynligt.



Det ødelægger jo programmet helt hvis spørgsmålene er for nemme!

- Måske ser jeg for meget fjernsyn, siden jeg kan blive sur over et quiz program. ;)

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme til London, føler jeg må væk fra Kbh inden den suger alt energien ud af mig. Jeg har brug for en by hvor man kan mærke pulsen og livet, - og det kan man altså ikke i københavn. Jeg må væk asap!

Godt jeg har en så forstående kæreste som D. Jeg er heldig.

P.S. spørgsmålet jeg ikke kunne svare på var om størrelsen på svenske søer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar