lørdag den 24. oktober 2009

Gambling

I går aftes havde jeg overvejet at tilbringe min aften under dynen med Borte med blæsten. Jeg elsker den film!



Men havde på en måde lyst til at komme ud efter 72 timer i træk derhjemme. ;)

Så jeg tænkte jeg ville tage op i en poker klub og spille en turnering. Skrev sms til veninde om hun var frisk, og 30 min efter sad jeg i taxa på vej derop.

Det var en rigtig fin klub, og folk virkede rigtig flinke. Jeg røg som nummer 18, så ingen penge til mig, men var en fin aften alligevel.



Da jeg kom hjem huskede jeg på at jeg skulle spille lotto så jeg ku vinde de 10 millioner der er i puljen. Jeg gik ind på deres hjemmeside, for at købe min kupon. Men så var der lukket for spil fra klokken 2-7 om natten i frygt for at folk med ludomani ikke kan styre det. For det første hvad er forskellen for Danske spil om ludomaner spiller om dagen eller om natten?? For det andet har jeg aldrig hørt om en ludoman der går crazy i lottokuponer! What the hell! Ludomaner vil gerne spille spil hvor udfaldet tabt/vundet kommer forholdsvist hurtigt, de gider fandme ikke vente til lørdags udtrækningen 1 gang om ugen!
Anyway, jeg kunne ihvertfald ikke få lov til at spille.



Så her i dag tænker jeg at jeg skal huske at lave min kupon. Jeg sætter alle mine krydser og vil så købe en kupon. Den koster 40 kr, men jeg kan kun minimum få lov til at overføre 200 kr. Okay det er da total rigged. Jeg må ikke købe min kupon om natten pga ludomani, men jeg skal minimum overføre 5xbeløbet af hvad jeg skal købe for.
Nå men så viser det sig at deres betalings system er gået ned, og man ikke kan købe kupon online. Så nu sidder jeg med en udfyldt kupon, som jeg ikke kan få købt. Og nu ved vi godt alle hvad der kommer til at ske. Hvis jeg ikke får købt denne kupon så er det stensikkert at mine tal bliver udtrukket!! ARGHHH.

Tror faktisk jeg bliver nødt til at få tøj på og bevæge mig udenfor bare for at kunne spille min lotto kupon.

Og for jer der siger at man alligevel ikke vinder, og at chancen for at blive slået ned på åben gade er større end at vinde i lotto, så vil jeg bare sige, at for et par måneder siden vandt en af mine veninder altså 2,5 millioner i lotto, og hun er altså ikke er blevet slået ned, hverken før eller efter.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar