mandag den 5. oktober 2009

hollywood gossip

Nu er det ikke lige min yndlings hollywood familie, men synes alligevel jeg ville vise dette billede, det første af Pitt-Jolie tvillingerne siden de var næsten nyfødte. Det blev taget af en privat person der mødte familien da de var på vej for at købe is under deres ophold i Syrien.



Et andet billede der blev taget af parret i Syrien er dette, som jeg faktisk synes er ret fedt. Tror det er hendes kjole og farverne der gør at jeg godt kan li det.



Og så er jeg også rigtig heldig. Veninde som er i NY lige nu har nemlig købt OK Magazine til mig! Ja, altså lige det OK Magazine der har exclusive billeder af Kardashian brylluppet!! Weee. Kan ikke vente. :)



Kan især godt li coveret, hvor gommen næsten helt forsvinder for de tre tøser. Tror det er det første bryllups cover hvor det ikke er brud og gom der er i centrum. :)

1 kommentar:

  1. Mit liv blev ødelagt, da min mand sendte mig pakning, efter 13 år har vi været sammen. Jeg var vild og hjælpeløs efter at have prøvet så mange måder at få min mand tilbage til mig. En dag på arbejde blev jeg distraheret uden at vide, at min chef ringede til mig, så han sad og spurgte mig, hvad det drejede sig om, jeg fortalte ham, og han smilede og sagde, at det ikke var noget problem. Jeg forstod aldrig, hvad han mente med, det var ikke noget problem at få min mand tilbage, han sagde, at han brugte en besværgelse for at få sin kone tilbage, da hun forlod ham til en anden mand, og nu er de sammen indtil dato, og oprindeligt var jeg chokeret over at høre noget fra min chef. Han gav mig en e-mail-adresse på DR ODION, som hjalp ham med at få sin kone tilbage, jeg troede aldrig, at dette ville fungere, men jeg havde ikke noget valg at komme i kontakt med de ordsprog, at jeg bliver færdig, og han bad om mine oplysninger og at min mand var i stand til at foreslå at fortryde ham, og jeg sendte ham detaljerne, men efter to dage ringede min mor til mig, at min mand bad om, at han ville have mig tilbage, jeg troede aldrig, for det var bare en drøm, og jeg måtte skynde mig til min mors sted og til min største overraskelse knælede min mand og bønfaldt mig om tilgivelse for, at han vil have mig og barnet hjem, da jeg gav DR ODION en samtale om pludselig ændring af min mand, og han gjorde det klart for mig, at min mand vil elske mig indtil verdens ende, at han aldrig vil forlade en anden kvinde. Nu er jeg og min mand sammen igen og begyndte at lave sjove ting, som han ikke har gjort før, han gør mig glad og gør hvad det skal gøre som en mand uden at narre. Hvis du har brug for hjælp af enhver art, bedes du kontakte DR ODION for at få hjælp. Hans e-mail er (drodion60@yandex.com) eller ring til +2349060503921 ELLER også på WhatsApp.

    SvarSlet