søndag den 11. oktober 2009

The city og gaver fra the city

I går kom søster forbi. Vi fik lige snakket om de sidste ting vi skal ordne inden hun flytter til London.

Bagefter sad jeg og stenede 8 afsnit af The City. Jeg er nu officielt addicted!
Jeg havde droppet The hills, da jeg slet ik kan holde ud at se på Spencer og Heidi, og havde egt ik tænkt mig at se The City, men jeg slugte alt råt i går og bliver bare nødt til at se det hele nu. :)



Må købe hele sæson 1 når jeg er i London. (Iø er Jay da mega nasty!! Iuhh)

Senere mødtes jeg med veninde som lige havde været i NY. Hun havde købt hele 7 gossip mags med hjem til mig!! Hvilket var taktisk smart af hende, for så behøvede jeg ik at slå hende ihjel for at flashe hendes nyindkøbte mega nice Mulberry clutch!! OMG! Den er så mega lækker.



Anyway, hun havde også købt en anden gave med hjem til mig. En cupcake sprinkler! Wee!! Jeg er ret overbevist om at jeg ligenu er med i den meget exclusive club af folk der ejer en cupcake sprinkler maskine.



Jeg poster billeder når jeg har brugt den. :D

Aftenen blev brugt i sengen sammen med en masse hollywood celebs. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar