mandag den 26. oktober 2009

Kinder Bueno

I dag har jeg haft en hygge dag med min mor. Jeg havde inviteret hende i bio og ud og spise. Vi var inde og se den nye danske film "Simon & Malou", som er en romantisk komedie. - Og jeg synes sådan set den slap meget godt fra det. Konceptet var ikke forandret fra de normale amerikanske romantiske komedier, men den var sådan set fin nok.
Jeg har før haft et indlæg om mærkelige product placements, men den her film tager simpelthen toppen!! og jeg kan ikke forestille mig hvordan den nogensinde kan blive overgået. Film producenten har åbenbart lavet en aftale med dem der producerer Ferrero Roche og Kinder Bueno, for de blev altså placeret helt random steder.



Uden iøvrigt at ødelægge noget som helst af den ellers total forudsigelige historie, kan jeg fortælle at hovedpersonen Malou på et tidspunkt er ved at køre en ung fyr ned, som kommer gående bærende på en 60x120cm stor Kinder Bueno!! WTF. Hvor random er det lige?
Og hvad tager man op på fødegangen hos en der lige har født? Selvfølgelig to Kinder Bueno! Seriously????

Anyway, filmen får 3 stjerner af mig. Var især vild med alle de flotte billeder af København.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar