onsdag den 23. december 2009

Nisseøl

Nu er alle gaver købt. I år har familien lavet ny gavestrategi så istedet for at give gave til alle, giver man nu kun gave til dem man holder jul med. Det har betydet en drastisk reduktion i antallet af gaver jeg skulle købe. I stedet for de sædvanlige 19-20 gaver er jeg i år nede på 9. Hvilket har betydet en del for min økonomi i positiv retning. Hvilket var tiltrængt.

Men den sidste gave blev købt for et par timer siden, så nu burde alt være klart, på nær lidt gaveindpakning. D er i Jylland, så juledagene bliver lidt stille, men også rare nok. Tænker stearinlys, bøger, fjernsyn, dyner etc.

Da jeg var lille var lillejuleaften iø den dag hvor man lavede risengrød og stillede udenfor til nissen. Tror ik jeg kan overskue det i dag. Mon ik han bliver glad nok for en øl?

Knus

Edit: Fuck har ingen øl! Mon sommersby kan gøre tricket???

2 kommentarer:

  1. Jamen selvfølgelig. Følger du slet ikke med??? Har selv set Julemanden danse sammen med MC Hammer og Elvis på Sommersby-slottet. Så den er helt i vinkel. Tror bedst han kan li' pære, hvis du har? :-D

    SvarSlet
  2. Er lidt i tvivl om Summersby rent faktisk virkede eller om min nabo havde lange fingre. Om ik andet fik jeg ingen gaver af nissen, men der blev heller ikke lavet ballade eller noget i den stil.. hmm.. tror bare jeg prøver med risengrød næste år.

    SvarSlet