mandag den 7. december 2009

Less than 5 weeks.

I dag blev jeg endelig færdig med et essay jeg har arbejdet på i lang tid, så det var rart. Så kan det være jeg også får mere tid til at update min blog. ;)
Jeg mødtes med veninde på Christianshavn i formiddags, hvor vi tog på cafe og spiste frokost. Jeg fik en lækker pastaret og vi fik hyggesnakket lidt.

Ellers har jeg endelig fået pyntet op til jul, med juletræ og adventslys og det hele. :D Super hyggeligt.

Den sidste måneds tid eller to har jeg haft et skævt døgn, men den sidste uge har det været helt galt. Sengetid har været omkring 6 om morgenen og jeg er stået op ved 14-15 tiden. Overvejer at lade være med at vende det og så bare vente til New York, og så kommer det til at passe helt af sig selv. :D Hehe. det er nu mindre end 5 uger til jeg tager afsted til New york!! WEEEE. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar