onsdag den 30. december 2009

Brrr....

I morges stod jeg op ved 11 tiden, spiste lidt morgenmad og tog så toget til nordsjælland hvor jeg skulle besøge veninde. Helt mærkeligt at tænke på jeg ik for set veninderne igen før til marts. (Medmindre de mirakuløst får flybillet til new york i gave eller bruger alle svigerforældrenes opsparede miles på en flybillet).

Jeg tog min nye skridtmåler på så jeg lige kunne køre den ind, inden NY

Veninden og jeg hyggede først med ungerne. Vi så bl.a Otto er et næsehorn. (Topper er for sej!) Bagefter tog veninde og jeg ned på gågaden og kiggede lidt på udsalg og spise rigtig god frokost på cafe.

Nu er jeg så hjemme igen, og kan konstatere at jeg har gået 581 skridt!! Der er godt nok langt op til 15.000!!! OMG

Iø er det jo mega mega koldt udenfor!! Brrr..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar