mandag den 28. december 2009

Gevinst!!

Til jer der var spændt på om jeg havde en million liggende herhjemme i form af en rød skrabekalender, kan jeg nu afsløre at beløbet viste sig at være 25 kr og ikke 1.000.000kr. Og som jeg har lært af fætter Andreas i Klovn, så tilfalder halvdelen af gevinsten altid giveren af et skrabelod. Så 12,5 til D og 12,5 til mig. Weee.

Det er måske lidt misvisende at tale om gevinst eftersom skrabekalenderen kostede 50 kr. Minimering af tab er måske mere korrekt.

2 kommentarer:

  1. Åh, du svært uheldige pigebarn! :-D
    Jeg vandt rent faktisk på mit skrabelod. Ej heller 1 mill., men derimode hele 100 kr!!! Det bliver så til hele 50 kr. til mig og 50 kr. til min mor. Se dét er jo en solstrålehistorie der vil noget :-D

    SvarSlet
  2. Jeg synes du glemmer din mors udgift for køb af julekalender. ;)

    SvarSlet