mandag den 28. december 2009

Doven mandag

I går aftes kom D endelig hjem fra Jylland. :D Synes 6 dage er lang tid at være væk fra hinanden. Helt mærkeligt at tænke på det første år vi var sammen hvor jeg først boede i London og senere Kbh, mens han boede i Jylland. Der var det normalt at der gik 6-10 dage mellem vi så hinanden. Godt han flyttede til kbh. :)

I morges sov vi så længe og D gik ned og købte morgenmad. Vi fik brev fra vores sponsorbarn som havde fået pengegaven jeg havde sendt til hende. Hun er 6 år og er fra Filippinerne. Hun skrev at hun vil bruge pengene på mad, vitaminer og skoleting. Har lyst til at sende flere penge ned, men af frygt for ulighed er det begrænset til at man må sende pengegaver max 2 gange om året.
Vi sponsererer hende gennem Bornefonden, og pga finanskrisen er der mange der har meldt fra, så de mangler altså rigtig mange sponsorer. Man kan tilmelde sig online, så det er dejlig nemt.

Jeg havde en plan om at bytte julegaver idag. Har ikke så meget der skal byttes. En top der var for lille og måske en kjole jeg ikke har bestemt mig for om jeg vil beholde endnu. Tror dog ik helt jeg kommer afsted i dag, da klokken snart er 16 og jeg stadig er under dynen. Havde desuden samme plan igår uden det blev til noget. Damn. Hvorfor er man så doven!?! (Læs: hvorfor er JEG så doven)

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar