torsdag den 3. december 2009

Aisle please!

De sidste par dage har jeg haft det rigtig dårligt med smerter i maven, så har ikke rigtig fået pyntet op til jul som jeg gerne har villet. Jeg fik da købt D en skrabejulekalender, og julepynten er hentet op fra kælderen, men thats it.

Jeg håber at få gjort det en af dagene.

Ikke at jeg vil gøre grin med nogen personer, eller noget, men bliver bare nødt til at poste det her billede taget af en stewardesse ombord et fly.



Altså stakkels. Stakkels mand der på ingen måde kan være i sit sæde, stakkels stewardesse der skal forbi med vognen, stakkels sidepassager.

Han skal vist være glad for at han ikke havde fået en vinduesplads. ;)

Har iø engang selv siddet ved siden af en ret stor mand på et fly fra Philidelphia til Vegas. Han var faktisk så stor at armlænet mellem os ikke kunne være nede.
Da vi så får vores mad, spørger han om jeg ikke vil ha hans dessert og snack pose, da han ikke spiser den slags!?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar