lørdag den 26. december 2009

15.000 skridt og Ikea i London

Har iø også tænkt lidt over træning i NY. Det er ret tiltrængt at få smidt et par kilo der har sneget sig på gennem det sidste halve år, og kommer jo ikke til at gå i træningscenter i NY, så har udtænkt følgende plan:

Dagligt:
- gå 15.000 skridt (inspireret af veninde som har gjort det de sidste 4 uger og har tabt sig meget) (ønskede mig derfor også skridtmåler i julegave, fik 2.)
Mon 15.000 er nok. Skal det være 18.000? Har no clue. Regner med jeg de sidste 2 måneder i snit har gået 300 skridt om dagen. No kidding. :D
- 300 mavebøjninger
- 100 squads
- 100 armbøjninger

Ved ikke helt om det er realistisk... men mon ikke det kan lade sig gøre.
Åh hvor jeg glæder mig!!

Og skal jo i princippet allerede afsted om 9 dage, for tager jo 3 overnatninger hos søster i London inden. Her er planen at vi skal i Ikea den første dag og kigge på ting til min søsters nye studioflat. Derudover vil jeg rigtig gerne på Natural History Museum om onsdagen og evt også TATE. Og så selvfølgelig på Brick Lane og ha indisk. Kan ikke vente!! :D :D :D :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar