fredag den 25. december 2009

Glædelig jul!

Jeg havde en rigtig skøn jul i går. Alt gik som det plejede, men sådan er det vel med julen. Jeg stod op ved 11 tiden, og spiste lidt morgenmad (læs: æbleskiver) og så så jeg Harry Potter 1 i fjernsynet mens jeg pakkede mine gaver ind.

Aftenen forløb helt planmæssigt, for meget mad, diskussion om hvordan melodien til "Sikke voldsom trængsel og alarm" er, og derefter gaveåbning i et væk.

Jeg var iø også så heldig for anden gang i mit liv og få mandlen. Weeee.

Og jeg fik også en masse rigtig gode gaver. Lækkert tøj, fedt armbånd af søs jeg har ønsket mig siden jeg var i London sidst, og en New York guidebog af mormor. Jubii. :D Derudover fik jeg bl.a også 4 dejskrabere!! 4!! men der er selvfølgelig ik noget i forhold til kusinen der fik 6 ens Rosendahl fade. Det er hvad der kommer ud af at lave en ønskeseddel. Folk tager bare det der står øverst. ;)

Håber også I alle har haft en super aften.

Stort knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar