torsdag den 15. april 2010

Danske Hollywoodfruer - week 2

Jubii. Så blev det til andet afsnit om de danske Hollywoodfruer.



Afsnit 2 var måske en smule kedligere end det første afsnit, men kun en smule.

Simone

Simone så faktisk bedre ud idag end i sidste afsnit. Alt det om hendes alder der har kørt i de danske medier den sidste uge har været rimelig trættende, og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor hun lyver om hendes alder. Kan hun ikke bare sige hun ikke vil sige hvor gammel hun er, og at hun ikke ønsker at kommenterer på det. Det er da bedre end at lyve sig 14 år yngre og så samtidig afsløre sig selv ved at sige at hun læste sammen med Rigmor Zobel på KU.



Her er Simones klassebillede fra gymnasiet, hvor hun blev student i 1984. Simone er nummer to øverst fra venstre.

I dette afsnit var Simone til audition, og jeg håber virkelig for hende hun får rollen, da hun tog det VIRKELIG MEGET seriøst. Hun virkede nærmest over-ivrig på den ikke-gode måde. Så ivrig at hun vendte ryggen til instruktøren når han talte til hende, fordi hun lige skulle sikre sig alt nu var i orden med hendes "våben" etc. Man kunne tydeligt mærke på hende at hun var meget koncentreret og virkelig brændte for rollen.

Men jeg ku nu ik lade være med at grine, da man så hende i hendes fighter kostume, føde et imaginary barn, mens hun var ved at bløde ihjel. - Bliver helt sikkert en klasse film. ;)



Kirsten

Man så ikke så meget til Kirsten denne gang. Hun var på date night med hendes mand hvor de var ude og sejle med medbragt italiensk madpakke. Bagefter så man hende ude hos hendes milliadær kunde/"veninde" hvor hun skulle sælge smykker og tøj. Som den sælger hun er var alt selvfølgelig "lovely".

Lyder lidt mærkeligt at hun er veninde med alle hendes kunder.... Kan være hun bruger ordet veninde lidt løst.



Lisa

Lisa har bevaret sin status hos mig som mindst likable. Synes simpelthen hun virker så usympatisk. Altså hvem siger at det er "Åh så stressende at huske på hvad ens 15 NÆRMESTE venners børn hedder, og hvem der lige er blevet skilt og sådan." Hun virker umiddelbart ikke som drømmeveninden!
Desuden håber jeg hun selv kan høre hvor dumt det lyder når hun fortæller om hvordan de betaler sig til et godt image! -- I kunne jo også være nogle søde, rare og godhjertede mennesker, og få et godt image helt gratis. - Bare en ide.

Og så gider jeg slet ikke komme ind på hendes udseende=respekt tankegang. OMG

Jeg forstår dog ikke hvorfor så mange har noget imod af at hun lever af sin mands penge. Hvis manden tjener mange flere penge end hende og lever end meget dyrere livsstil end hende, skal de så leve i noget som hun har råd til halvdelen af? Hvorfor ikke bare gi den fuld gas, hvis det er det de har lyst til, regardless af hvem der tjener mest.

Her er iø et billede fa dengang Lisa var med i et andet TV-program, Kanal 5's Viva Las Vegas. Som jeg forstod det, var det da hun var med i det program hun mødte hendes mand. Er iø også rimelig sikker på at Lisa vandt programmet.



Ines

Ines er stadig helt klart min yndling. (Og ikke kun fordi hun kommenterede på min blog i sidste uge. ;) )



Ines virker så rolig og afbalanceret og med en rigtig sød og rar kæreste.
Og holy shit en krop!!!!!
Vil gerne vide hvordan man får sådan en krop, men tænker at jeg ikke kan li svaret. Er sikkert noget med

a) "Jeg spiser og spiser, jeg er bare typen der ikke tager på"

eller

b) "jeg passer meget på hvad jeg spiser og motionerer 5 timer dagligt"

Ville ønske det var et svar som

c) "Jeg drikker en pina colada hver aften inden sengetid, og spiser desuden udelukkende chokoladekiks til morgenmad"

Anyway, der var ikke et eneste WHATEVER fra Ines idag. Skuffende. ;)

Det jeg savner lidt ved serien er at høre om deres relation til Danmark nu. Savner de Danmark? Holder de sig opdateret med Danmark? Rejser de nogensinde hjem? etc etc.
For som man ser hvordan de bor nu, er der ikke meget dansk over noget af det.

I medierne den sidste uge har jeg læst flere kommentarer om hvordan folk fortæller at de slet ikke er misundelige på de 4 kvinder. Jeg er på ingen måde enig. ;)

Jeg er da mega misundelig på både Ines krop og adresse, Lisa's walk in closet, Simones passion og Kirstens diamanter.

Glæder mig allerede til næste uge.

Iø har jeg læst mig frem til at der var 40 danske hollywoodfruer til casting, og det så var de her 4 der blev udvalgt.

3 kommentarer:

  1. Hej igen:)
    Jeg spiser toast med Nutella hver morgen, gar til workout 3 dage om ugen og har meget gode gener der tillader mig at spise hvad jeg ellers vil. Sorry..haber ikke du bliver helt darlig ved at hore det:)
    Jeg har familie i Dk og kommer hjem ca hver andet ar til jul. Jeg tog Tony med hjem for forste gang sidste jul og han var DYBT begejstret for det hele men specielt for min mor's flaeskesteg, brune kartofler og selvfolgelig ris ala mande som han gerne vil ha igen til sommer nar vi kommer hjem pa besog:)
    I:)

    SvarSlet
  2. Hej Ruby jeg laeste din kommentar og jo du har helt ret i at Jeg vandt Viva Las Vegas. Jeg er faktisk et meget sympatisk menneske, og en hel del af vores tid gaar til en hel del velgorenheds arbejde.

    Jeg er glad for at du er enig i og leve paa ens mands penge ikke er forkert, da det er min mening at saa laenge to mennesker lever sammen og en tjener mere end den anden saalaenge man lever af pengene sammen ja saa lever man vel af hinandens penge. Og det gaelder ligemeget hvor mange penge man tjener.

    Jeg vil ikke sige jeg er ked af du syntes jeg er dum og hore paa, jeg har mine meninger og dem staar jeg ved og det er ikke nodvendigt for mig at alle kan lide mig, det er jo umuligt. Held og lykke med din blog.
    Knus
    Lisa

    SvarSlet
  3. Hej housewives. Tak for jeres kommentarer.

    @Ines, Synes det er godt du tager Tony med hjem til Danmark til sommer, så han ikke kun har set Danmark om vinteren. :)
    Danmark er jo mange gange smukkere om sommeren.
    Desuden er det kun godt at høre at du spiser toast med nutella til morgenmad og ikke 2 æggehvider med kogt vand til. ;)

    @Lisa, Jeg er glad for du ikke er ked af mine kommentarer, for det er bestemt ikke min mening. Jeg kommenterer bare på hvad jeg ser og min opfattelser af det. Men jeg ved selvfølgelig også godt at programmet kun viser en lille del. Men jeg kan jo kun forholde mig til det der bliver vist.

    Er helt enig i din kommentar om økonomien.

    Kommer der iø interaktion mellem jer kvinder i de senere programmer, ligesom der er i The Real Housewives of....? eller er det hele blevet optaget med jer hver for sig?

    Jeg glæder mig til næste torsdag. :)

    SvarSlet