mandag den 12. april 2010

Heidi M

Efter en god dag på landet, hvor D og jeg tog til byen og shoppede lidt inden vi tog tilbage og lavede snobrød udenfor i det gode vejr, er vi nu på vej tilbage til Kbh.

Jeg har selvfølgelig glemt både min jakke og kamera i Jylland, så ingen billeder fra mig i denne omgang.

Tilgengæld er der et andet billede jeg kan vise jer. 23-årige Heidi Montag fra The Hills, fik for et par måneder siden lavet 10 skønhedsoperationer på samme dag!! Vi snakker altså om en ret køn pige som bare ønskede at se bedre ud. De 10 operationer hun fik lavet var blandt andet, formindskelse af hagen, fedtudsugning på lårerne, større bryster, botox indsprøjtning i panden, løft af øjenbryn og rettelse af næsen.

I går viste hun sig så for første gang i bikini siden de mange indreb. Bedøm selv resultatet. Jeg har også fundet et før billede.

Før:




Efter:



Personligt synes jeg at hun var en million gange mere køn inden de 10 plastik operationer, (der havde hun dog også været under kniven et par gange), og med fare for at hun nu klikker sig ind på min blog og læser dette, (så kan jeg lære det ;) ) så synes jeg mest af alt at hun nu minder mig om en yngre udgave af Hulk Hogans ex-kone Linda.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar