fredag den 9. april 2010

Danske Hollywoodfruer!

Jeg havde gået og talt dagene til det skulle begynde, og endelig igår startede Danske Hollywoodfruer på Tv3.

Og selvom jeg havde høje forventninger, så skuffede det altså på ingen måde.

Kirsten, arbejder som personlig stylist og har sin egen lille butik. Hendes motto er: "Du kan aldrig være for tynd, for rig eller have for mange diamanter".



Og jeg skal love for hun gik op i diamanter. Og så var det sådan set ligegyldigt hvor grimme de her smykker var, så længe de var store. OMG, tror aldrig jeg har set så grimme og tacky smykker før. De eneste smykker der blev vist frem, som jeg egentlig brød mig om, var hendes "casual $30.000 hoop diamant øreringe, som passer godt til jeans". :)

Simone, er en wanna-be Angelina Jolie skuespillerinde. Hun har så meget botox i hovedet, at hun ikke kan bevæge sit ansigt. (Hvilket jeg formoder ellers er ret vigtigt som skuespiller). I afsnittet i går, tiggede hun sin læge om mere Botox, men han afviste hende med ordene: Kom tilbage når man kan se du løfter øjenbrynene. :)
Det virkede mest af alt, som om hun brugte botox til at få opmærksomhed fra lægerne. Hvilket er ret trist, hvis det er rigtigt.



Hun gik iø meget op i, grænsende til det aggresive, at hun ikke ville sige hvor gammel hun er. Hun begrundede dette med at hun arbejder i filmindustrien og det derfor er vigtigt at være ung. Samtidig gik hun rundt med en stok efter et fald. ;) Love it.

Lisa, var nok den mindst likable.



Hun siger selv hun er model, men jeg vil tillade mig at sætte spørgsmålstegn ved dette. Kan godt være hun VAR model, men jeg har meget svært ved at forestille mig at hun ER model. Hun var da helt sikkert flot af sin alder, (hvis man går udfra hun er i 40'erne, hvilket man ikke ved, da ingen nævnte deres alder), men derfra og til at være model.... I think not. De viste hende til en photoshoot, men for det første var dette hjemme hos hende selv... ?!?, og for det andet bad fotografen hende om hele tiden at have enten et par over sized solbriller på eller en oversized hat. :)

Hendes mand går meget op i vin. Så meget at man efter en times program hvor Lisa og hendes mand optog ca 25% af sendetiden, blev alvorligt bekymret for om han har et seriøst alkoholproblem.

De virkede begge så overfladiske og falske. Man ser dem ude og kigge på en båd, som de på forhånd ved "er for lille og langsom" til deres behov. Så hvorfor er det lige I skal ud og se den? Det virkede som om det kun var for at de så kunne sige "den er for lille, der er ik plads til personalet". Men why bother???

Den sidste "Hollywoodfrue", er helt sikkert min yndlings. Ines bor i Gene Wilders gamle hus, som ligger rigtig fedt, men er virkelig grimt indrettet og dekoreret.



Ines arbejder som bodydouble for blandt andet Nicole Kidman, som hun beskriver som rædsom. Ines er meget ærlig, direkte og til tider kynisk, samtidig med hun har et overdrevet forbrug af ordet 'whatever'. Og hvem kan ik li sådan en blanding? I LOVE IT. :) Ines synes iø at børn er ulækre og nogle skrigeballoner. :) Det eneste minus hun får i min bog er hendes: "Jeg elsker katte, det er mine børn". Please!

Jeg glæder mig så meget til næste uges afsnit, hvor man blandt andet får set botox-Simone i catsuit til en audition. Kan slet ik vente!!

3 kommentarer:

  1. Hejsa det er Ines:) Tak for de sode ord! Jeg vidste ikke indtil igar at jeg siger 'whatever's sa tit! Det var slet ikke meningen at det skulle blive min catch phrase men det er det jo nu..haha..whatevvver!
    Na, men mit lille 'barn' Rupert ligger lige forand naesen pa mig pa min printer og snorker hojlydt og jeg star bag mine ord om at han og lille Leelu (som ikke gad vaere med pa programmet saerlig meget) er mine 'born'. Du ka se flere billeder pa min hjemmeside inesromero.com og pa min facebook ines garcia romero.
    Till next week!
    I:)
    Ines:)

    SvarSlet
  2. Prøv med noget research www.lisaaybike.net

    SvarSlet
  3. Hahhahaha. Bliver helt flov at jeg har skrevet om jer, og I så læser det. Heheheh. Men okay, må jo stå til ansvar for det man skriver på nettet. :)
    Men er alligevel lidt pinligt, for jeg ville jo aldrig sige sådan til folk hvis jeg mødte dem rigtigt. Så sorry, hvis jeg har været for streng.

    Men tak for et super program, har lige hørt at ratings for programmet i går var super gode. Så tillykke med det.

    Ines, du er som jeg har skrevet min yndling Hollywoodfrue, og 1000 tak for din kommentar på min ydmyge blog. ;)

    Til den anonyme, nu er min blog ikke ment som et journalistisk stykke arbejde, men bare mine tanker om forskellige ting, så vil på forhånd gerne undskylde for manglende research.

    Glæder mig til at følge jer de næste 9 uger. :)

    Whatever! :)

    SvarSlet