søndag den 11. april 2010

Citygirl på landet

Efter vores lille tur til Aalborg, fik vi en ven til at køre os hjem til D's forældre i Randers, da det var et godt stykke tid siden, at jeg sidst havde været forbi svigerfamilien.

Da vejret stadig var super godt var det jo oplagt at vi alle skulle gå en god tur rundt i området. Da det godt kunne være lidt vådt lånte jeg et par gummistøvler der var 3 numre for store. Vi gik og gik rundt i det her ujævne områder, forbi gamle vikinge gravhøje og små åer, og SVUP sagde det og så sank jeg ned i en sump. Og jeg mener ikke sådan en smule, jeg mener, at jeg sank ned til knæene.



Så der stod jeg, københavnerpigen, i mudder til knæene og kunne ikke røre mig ud af stedet. Alle grinte helt vildt, men hvordan skulle en bypige som mig vide at man skal gå mega hurtigt over et sump område. !?!?!

Det endte med at de måtte være to til at hive mig op, hvilket ikke var specielt nemt, når de samtidig skulle slå sig på lårerne af grin. Good thing er at jeg nu by far er den mest populære at gå tur med. Marvellous.

Tror aldrig D kan tillade sig at brokke sig over noget med min familie igen. Ever!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar