tirsdag den 6. april 2010

Cooper test

I dag tog jeg en Cooper test. Ville gerne se hvor un-fit jeg rent faktisk er. Og en cooper test fortæller hvordan ens kondital er. Skalaen er inddelt i 5 kategorier.
Meget lavt, lavt, middel, højt og meget højt. Hvor Meget højt selvfølgelig er det bedste. :)

Jeg var først og fremmest bange for hvorvidt jeg overhovedet kunne løbe 12 minutter. Og derefter var jeg lidt bange for hvor dårlig jeg ville være. Men 12 minuter efter jeg var begyndt kunne jeg helt gasblå i hovedet og med blodsmag i munden konstatere at jeg klarede mig nogenlunde.

Først og fremmest lykkedes det mig at løbe 12 minutter!!! YAY, derefter lykkedes det mig at løbe 2100m på de 12 minutter, hvilket placerer mig i middel gruppen! - og det er altså efter ikke at have løbet i min. 2 år!! Jeg var så stolt af mig selv. Nu er målet selvfølgelig at komme op i næste kategori, hvilket betyder jeg skal forbedre mig med 145 meter på de 12 minutter. Jeg håber at kunne nå dette mål om en lille måneds tid. :)

Hvis du er frisk på at tage samme test, kan du ved at følge dette link, indtaste, køn, alder og vægt, regne ud hvormeget du skal løbe for at ramme de forskellige kategorier.

P.S Har iø altid troet det hed cuba test. ?!?!?!

God fornøjelse. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar