tirsdag den 6. april 2010

Dobbelt Dobbelt Date

Her til aften var jeg på en slags dobbelt dobbelt date.

For det første var jeg på dobbelt date med D, bio-veninde og bio-venindes kæreste. For det andet var jeg også på en slags dobbelt date med D og Matt Damon.



Jeg har altid haft et MEGA crush på Matt Damon. I aftes så vi ham i hans film Green Zone, som var helt fantastisk. Helt klart max antal stjerner fra mig af. Love it!!

Har iø også set Matt Damon i virkeligheden engang, og han er mindst ligeså hot i virkeligheden. Måske jeg bare er for gammel, men gi mig Matt Damon og Leonardo Dicaprio ANYDAY over Zac Efron og Rob Pattinson... I mean, come on...





Måske er jeg bare overall for gammel til at ha crush på en filmstjerne.. but hey.. what to do.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar