torsdag den 22. april 2010

Danske hollywoodfruer - week 3

Så blev det tid til 3 afsnit, og jeg må sige at det begynder lidt at føles som en genudsendelse. For det første bliver de samme klip med speak henover vist hver gang, for det andet så handlede dette afsnit ret meget om det samme som de andre. Lisa drikker alkohol, Kirsten sælger diamanter, Simone vil ha botox og Ines kan ik li børn. We get it! Nu vil vi gerne se noget nyt. :)



Nå men i aftens afsnit synes jeg mere og mere om Kirsten. Jeg synes hun var lidt anonym og måske lidt kedelig i de første to afsnit, men i aftens afsnit synes jeg at egentlig at hun bare var sej. Hun sælger de grimmeste ting, til de højeste priser, mens hun bare smiler og nærmest griner over hvor dumme hendes kunder er. Way to go, Kirsten! :)

Simone er igen igen igen igen på besøg hos sin botox læge, som igen igen igen igen siger nej til at gi hende flere indsprøjtninger, før man kan se hun kan bevæge sin pande. Til sidst for at slippe af med hende går han dog med til at gi hende en lille indsprøjtning. Jeg har på fornemmelsen der ikke var andet end vand i de indsprøjtninger. ;)
Derudover var hun på besøg hos en fotograf, hvor hun skulle ha lavet portrætbilleder. Jeg synes faktisk hun var rigtig pæn til det photoshoot og det blev nogle ret flotte billeder.

Lisa drak her til aften vin, mens hun sad i sit badekar og talte om lyserøde pistoler. Derudover kom hun med en fortælling om at alle piger, der kunne vælge mellem en banan eller en Gucci taske ville vælge tasken. Og det ville hun selvfølgelig også. Må indrømme jeg ikke helt fattede pointen... men det er nok bare mig.



Derudover skulle de ud i hendes mands yndlingsvåbenbutik (!?!) hvorefter de tog ud i bjergene og afprøvede forskellige våben. Udover det var en rimelig kedelig scene, så var det fantastisk flot natur de var i.

Ines skulle passe hendes venindes børn, selvom hun er åben om ikke at kunne li børn. Og jeg havde faktisk lidt ondt af hende, fordi hun virkede virkelig oprigtigt bange for at skulle derhen, og lettere panisk under selve børnepasningen. :D Troede ellers at man var rimelig sikret mod at blive spurgt om man vil passe børn, når man åbenlyst har sagt man hader dem. Apparently not. Børnene var iø super cute.

2 kommentarer:

  1. Haha! Jeg jeg var panikslagen over at skulle derhen!! De skraemmer mig de sma..man ved aldrig hvad de vil ha de hyler bare!
    Naeste uge skal der kommunikeres med Gilda Radner's spogelse som stadigt haenger her i vores hus...
    I

    SvarSlet
  2. Hahahha, Jeg synes også det lignte ægte frygt. :) Læste på din blog du evt skal være med i et andet program der starter med at optage næste måned. Men forstod ikke om det også handlede om dig der skulle passe børn, eller ?
    Glæder mig til spøgelses uddrivelsen næste uge. :)

    SvarSlet