søndag den 11. april 2010

Fest og Aalborg

Fredag var vi til fødselsdagsfest hos Bio-veninden på østerbro. Det var rigtig hyggeligt og sjovt, og endnu en god chance for at bruge de nye heels fra Irregular choice, jeg købte i NY. :)

Lørdag formiddag fløj vi til Aalborg, hvor vi skulle til Housewarming fest. Det tog 30 min at flyve, så det var ret nemt. Det var min første gang i Aalborg, så vi gik rundt i byen hele dagen inden festen begyndte.

Det var super vejr, og jeg synes byen var så hyggelig.







De havde iø de hyggeligste gadeskilte i byen. Under hvert gadenavn stod der en lille forklaring til hvordan vejen havde fået dets navn. Det var super godt og gav et godt overblik over byens historie.





Vi havde booket et hotel midt i byen med udsigt over vandet så efter housewarming festen gik vi hjem på 2 minutter.

Vi var også hurtig forbi Jomfru Ane gade. Det var ret anderledes end jeg havde forestillet mig, det mindede mest om sådan en festgade på Rhodos. Men det var meget sjovt, og nu har jeg da prøvet det. ;)

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar