onsdag den 14. april 2010

Design din egen bikini

Hele formiddagen brugte jeg i mit nye nattøj jeg havde købt i Randers. Det er så blødt at jeg slet ikke havde lyst til at komme ud af det igen. Jeg prøvede at overbevise D om at ingen ku se at det var nattøj alligevel, så jeg ku ha det på udenfor, men det synes han ik var den bedste ide.

Passer iø heller ik godt med mit bling-bling nytårsfortsæt.

Her til aften var vi ude til fødselsdag hos Bio-veninde og hendes kæreste. Vi spiste sushi og spillede wii hele aften. :) Rigtig hyggeligt.

Her til aften har søster og jeg designet bikiner på Nelly.com. Man kan designe sin egen bikini derinde og dermed få 50 kr i rabat på ens næste køb. Samtidig er man med i konkurrencen om et rejsegavekort og om at få sin bikini designet og solgt på Nelly.com. Så hvis der gemmer sig en lille designer i dig, eller du bare vil ha de 50 kr i rabat, så er det her du skal trykke.



Jeg har allerede lavet min. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar