onsdag den 4. november 2009

Was that it?

I dag var jeg i bio og se Michael Jackson - This is it. - og honestly ville jeg ønske at jeg kunne være ligeså begejstret som anmelderne, men jeg synes desværre ikke den var noget særligt.
Og det er ikke fordi jeg ik er MJ fan eller noget. Jeg har altid været total MJ fan, min allerførste koncert var med MJ på Gentofte stadion, og det var en kæmpe oplevelse. -Men denne film kan altså ikke få mere end 3 stjerner af mig. Musikken som alle jo kender var god, den lagde op til at hvis koncerterne var blevet til noget havde det været nogle mega fede koncerter, og MJ så ikke det mindste syg eller svag ud.

Det største plus ved filmen, var de total nice dansere han havde i hans dance crew. Damn, de var gode. :)



Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar