søndag den 29. november 2009

Top 5 Fantasy jobs

Kender I det, at man nogen gange tænker at man har valgt forkert studieretning? Og selv om jeg er tilhænger af at det aldrig er forsent at starte på noget nyt, så er der alligevel nogen ting man nok ikke kan nå at lave om.

Når jeg ser film, tv eller snakker med folk med spændende jobs, kan jeg godt tænke at jeg skulle ha gået en anden vej.

Så her har jeg lavet en top 5 over mine drømme fantasy jobs.

1. CIA agent



Tænker jeg kunne tale 5 sprog flydende, to kampsports, og så tage på hemmelige missioner og redde en nation eller to.

2. Top Lawyer



Her taler jeg ikke om at sidde og bedømme voldgiftssager om svamp i et hus. Jeg tænker big corporate retssager, - Erin Brochovich agtigt.

3. Politi efterforsker



Altså tror bare godt jeg kunne være en god efterforsker. Nu har jeg efterhånden set så mange CSI afsnit blandet med lidt Taggert og Wallander at jeg er overbevist om at jeg ville være rigtig god.

4. Ambassadør



Umiddelbart tænker jeg, Hvor svært kan det være?? Og jeg har altid godt kunne li Ferrero Roche.

5. Metereolog



Jeg elsker vejr. Mest uvejr. Tænker jeg kunne forske i tornadoer - eller lyn og torden vejr nu da vi ikke har så mange tornadoer i Danmark. Og så ku jeg skrive artikler om hvorfor det nok ikke bliver hvid jul i år. :)


Mit problem er så bare at jeg helst ikke står op før kl 12, holder minimum 3 måneders ferie om året og ikke rigtig gider arbejde fuldtid.
(Derudover skulle jeg nok igennem en rimelig heftig omskoling ligegyldig hvilket fantasy job jeg så valgte.)

- sorry for random billeder, men det var hvad google fandt til mig. ;)

Knus :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar