torsdag den 5. november 2009

Frikadeller og stiv modvind

I morges stod jeg meget tidligt op. Jeg havde nemlig meldt mig til en times stram op i Fitness world imorges. Og det er godt nok lang tid siden jeg har stået så tidligt op. Men det var fedt at komme i gang med noget motion igen.
Jeg havde cyklet ned til træning, som tog ca 5 min derhen. Men at tag cyklen i dag var BIG mistake. For på vej hjem måtte jeg kæmpe en indædt kamp for ikke at blæse væk. Det tog mig nok 20 min at komme hjem, og måtte også afvægre et par gadeskile der blæste rundt. Det var crazy!! Og det var ca 5 gange så hårdt at komme hjem end det var at være til stram op.
Da jeg kom hjem lavede jeg frikadeller. Det er 2. gang i mit liv jeg har lavet frikadeller og første gang var ingen succes. De var faktisk ret klamme. Men i dag lykkedes det. De blev helt okay. Ikke fremragende, men spiselige.

men det var lidt hårdt med alle de frikadeller og tidligt op så jeg måtte lige ha en powernap på 3,5 time bagefter. ;)

Ellers har jeg ik lavet så meget i dag. Udover at jeg har været inde og tjek minimum 10 gange om det nye The city afsnit skulle være blevet lagt ud. No luck so far. :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar