tirsdag den 3. november 2009

DDC, Ripley og andespil

I dag hentede jeg min 8 årige fætter da han havde fri fra skole. Vi tog ind på Dansk Design Center.



Det var meget spændende. Lærte blandt andet en del om el-biler og gyngede på en gynge lavet af et bræt og en snor. Man kunne også købe gyngen i museums butikken. Gyngen var god, men 2295 kr... I think not.



Bagefter DDC tog vi på Ripleys Museum - Believe it or not. Det var ik noget særligt. Men vi brugte da 45 minutter derinde.



Bagefter tog vi en lille tur på strøget, på mcd, og i build-a bear, før vi tog i Palads og så en ny dansk børnefilm om mobning.

Det var en rigtig hyggelig dag. Om aftenen mødtes jeg med hele familien. vi har den her (forfærdelige?) tradition om at spille andespil hver første mandag i november. (Ikke andespil som i fange nogen ænder fra et bassin, men banko hvor man vinder ænder og sådan noget.)

D vandt en flaske rødvin, men jeg tror han er ret glad for at det ikke er noget vi skal igen før om et år. Tror også D og jeg trak aldersgennemsnittet ned gevaldigt.

Knus

PS. har lige læst det kommer til at sne på onsdag! OH NO!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar