søndag den 22. november 2009

klaustrofobi

D tog til jylland i weekenden, så jeg har været alene hjemme i et par dage.

Det var meningen jeg skulle være rigtig aktiv, men har ikke fået lavet en brøkdel af hvad jeg skulle ha lavet.

BFF var på beøg i går hvor vi kick startede julen på vores sædvanlige måde med at se Love Actully. Det eneste der manglede var vores sædvanlige Baileys, men BFF var i bil så det blev droppet.



Glæder mig så meget til New York. Føler at jeg er blevet så kedelig. Og ikke kun mig, men alle mine veninder også. Synes det er lang tid siden jeg har lavet noget virkelig skørt og grint så meget at jeg har fået ondt i maven. Det er som om alt i DK er så kedeligt, og jeg får seriøs klaustrofobi af København.
6 uger til vi skal flyve! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar