lørdag den 14. november 2009

dessert og 7 uger tilbage

I dag skal jeg til middag sammen med en masse venner. D kører, jeg drikker. Den optimale rolle fordeling.
Vi skal stå for at have dessert med. (Meget fedt iø, når jeg stadig ikke må spise slik og is og kage. Men stadig 100 gange bedre end hvis jeg skulle stå for forret eller hovedret.) Har tænkt mig at købe is, bær og så bage en chokolade kage til. Må hellere gå igang.

I går var jeg flittig. Læste og læste og læste og skrev og skrev og skrev.

Der er ikke sket noget mere mht til New york. Vi mangler stadig:

- at booke flybilletter
- bestemme hvilket område vi vil bo i
- finde lejlighed
- finde ud af om rejseforsikringen dækker

Det eneste vi rent faktisk har gjort er

- at bestemme vi tager afsted
- sige til alle vi tager afsted

:) Men jeg glæder mig sick meget. Kun 7 uger til vi skal afsted!! :D
7 uger!!!!!!!!!!!!!!!!!

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar