tirsdag den 24. november 2009

En hjemløs gav mig penge!

I dag gav en hjemløs mig penge!! Ja, du læste rigtigt. En hjemløs gav MIG penge. Jeg stod i Brugsen og skulle aflevere flasker. Foran mig stod en dame og en hjemløs i kø til automaten. Den hjemløse besluttede at han ik gad at vente mere på den ældre dame og spurgte om jeg ikke ville ha hans flaske. Jeg tilbød ham at få penge for den, men han sagde at man ikke skulle være så smålig. Og så fortalte han en historie om en rig mand i et stort hus der var ulykkelig. Og inden historien var færdig var den første dame færdig. Jeg sagde at nu kunne han jo ligeså godt komme til, men det nægtede han, den kunne jeg beholde. Vidste ikke helt hvad jeg skulle gøre så istedet gav jeg den 1 krone jeg fik for hans guldølflakse til unicef. he he. ;)

Da jeg så kom ud af Brugsen efter at have handlet stod en anden hjemløs og solgte hus forbi. Jeg fandt ti kroner i min lomme og gav ham. Måske det bare var et smart trick de havde. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar