onsdag den 11. november 2009

BIG NEWS

Okay, sorry jeg har været væk fra bloggen et stykke tid. Har haft lidt travlt med en artikel jeg skulle skrive og sådan.

Men imellem tiden er der sket noget fantastisk spændende!! Og nej her tænker jeg hverken på at Taylor Jacobsen ikke længere arbejder for Rachel Zoe



eller at

Niclas Bendtner ifølge Se og hør har scoret yndlings baronessen,



Nej, det der er rigtig vildt der er sket er at D og jeg har besluttet at flytte 2 mdr til New York!!! WEEE
Vi flytter derover den 3 januar og bliver så i 2 måneder, hvor vi ellers skal bruge tiden på at opleve byen 100%!! Det bliver så fedt. Jeg glæder mig mega mega meget.
NEW YORK HERE I COME!!!!

Så nu går tiden med at lede efter lejlighed. Og eftersom jeg aldrig har været i New York før og min nærmeste referance ramme er sex and the city er det sådan set det eneste jeg har i hovedet når jeg leder. Vi har besluttet at vi vil bo på Manhattan, men hvor på Manhattan. hmm.

Men rigtig rigtig spændende!! :D :D :D







Jubii!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar