fredag den 6. november 2009

Fake jetlag

'Stram op' viste sig at virke. Hele dagen i går kunne jeg hverken, sidde, ligge eller bevæge mig uden at have smerter i hele kroppen. Tror vist det var på tide jeg kom i gang med den træning. :D

Mit døgn er stadig vendt lidt rundt. Så stod først op kl 13.30 idag. Tænker at hvis jeg nu tager til Vegas i dag så får jeg ikke jetlag og mit døgn ville passe med Vegas tiden. De sidste par gange jeg har været i Vegas har vi fløjet med Lufthansa eller Virgin Atlantic hvilket har betydet man lander omkring kl 14. Hvilket gør at man max kan holde sig vågen til klokken 19, så man vågner kl 5 og er havørn.



Jeg har gået mange gange op og ned af strippen kl 5 om morgenen fordi jeg har været helt jetlagged. På den ene af mine morgenture demonstrerede alle taxa chaufførerne. Så de stod med skilte og veste og råbte langs hele strippen, mens vejr helikopterne fløj over dem igen og igen og filmede. Det var meget surrealistisk.

De andre gange jeg har gået min morgentur på strippen er jeg bare blevet tilbudt drugs.

Kan godt mærke jeg har lidt rejsefeber. Jeg har stadig ikke fået booket det spa ophold jeg fik i gave af D, men kan simpelthen bare ikke bestemme mig til hvor vi skal ta hen. Desuden synes jeg også at november og december er ret stressede måneder. Tilgengæld er jeg ved at planlægge en rejse i januar. (Hvis jeg ellers kan tage mig sammen til at vinde det her væddemål jeg har med D.) Hvis jeg vinder har jeg tænkt mig at rejsen skal hedde London 3 dage - Miami 14 dage - London 3 dage. :D



Men nu må vi se.
Stort knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar