onsdag den 17. februar 2010

V-day!

I søndags var det jo både Valentines dag og Chinese nytår. Vi valgte v-day. Som D siger så er vores Vday tradition at jeg giver ham et kort og han giver mig ingenting. I år var det det samme, bortset fra jeg glemte det med kortet. ;)

Vi tog ind forbi Union Square og gik op af Broadway for at shoppe lidt. Og om aftenen var vi i bio og se... guess what.... Valentines day. ;)

For hvad den var, en romantisk komedie, var den helt fin synes jeg. Der var sick mange mennesker i biografen. De havde 15 sale der alle viste samme film non stop fra formiddagen til midnat. - alle forestillinger var udsolgt.

Da vi kom ind i salen var jeg ved at sætte mig på et sæde, men lige inden jeg satte mig der, så jeg der var spildt SICK meget smeltet ost på sædet. Altså virkelig virkelig meget. Vi fandt så et andet sæde, og inden jeg nåede at se mig om, havde en mand sat sig på sædet, apparently uden at opdage alt osten først.
Så gennem hele filmen tænkte jeg, at jeg måtte huske at kigge efter når han rejse sig op... Og så glemte jeg det %¤#¤%&¤#"%¤#%!!!!
Damn it!!

Efter filmen tog vi på den argentinske der ligger rundt om hjørnet fra os og fik en skøn middag.

Hurra for Vday. :)

Så iø en pige der havde fået disse balloner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar