lørdag den 27. februar 2010

Sne og sko

I formiddags besluttede jeg mig for at gå på en lille tur hen til yndlings skobutikken Irregular choice.

Min tur hen til butikken gik dog ik så nemt som man kunne ha troet. Der var så meget sne og vand overalt i byen. Der er ikke faldet så meget sne på én dag i NY siden 1874.



Ved hver gadehjørne lå der KÆMPE KÆMPE KÆMPE sjask og vandpytter. Hvis man var heldig kunne man hoppe over dem, men mange gange måtte jeg gå stik øst selvom jeg rigtig skulle vest, fordi der var så meget vand man ikke kunne komme over.



Efter en masse spring og hop og omveje lykkedes det mig endelig at finde butikken. Jeg havde bestemt mig for at jeg max måtte købe ét par sko, og det var heldigt. Der var så mange fede sko, kunne snildt gå broke.



Jeg endte med at købe de fineste sorte sko, som jeg fik i en sød pose og æske.



Efter skoshopning gik jeg ned af Grand st, hvor jeg så folkene fra Peoples revolution. Det var meget sjovt.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar