mandag den 8. februar 2010

Hvad brænder du for?

Forleden sad jeg og så X-Factor. Man skal jo følge lidt med i det der foregår der hjemme. ;)
Og selvom nogle virkede usympatiske, andre total urealistiske, og nogle meget naive, så var der alligevel en ting jeg virkelig beundrede ved dem.
De ville det virkelig gerne. Altså virkelig meget. Og så tænkte jeg, at sådan har jeg det ikke med noget som helst. Betyder det at jeg er:

a) total uambitiøs?
b) mangler at finde min inspiration?
c) har oplevet det jeg ville?

Jeg ved det ikke, men jeg er lidt misundelig på dem. Tror det eneste jeg kan finde på som jeg virkelig virkelig gerne vil, er at vinde i lotto. Det gad jeg rigtig godt. Men alligevel ikke nok til at jeg spiller lotto mere end et par gange om året.
Hmm.. Tror jeg må finde ud af hvad min drøm er. Er det ikke ret vigtigt?

Hjælp ønskes!!

Er det forkert ikke at have noget man virkelig brænder for????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar