onsdag den 17. februar 2010

Sex and the city!!!!!

I dag var jeg på en Sex and the city tour. Det var ret sjovt, og en anderledes måde at opleve byen på.



Jeg poster et par billeder, og så må i se om i kan genkende stederne. Hvis i skriver jeres svar i kommentarboksen, skal jeg nok svare om I har set rigtigt. ;)

1)



2)



3)



4)



5)



Vi skulle iø svare på hvem af pigerne "vi var" og hvem af fyrene vi foretrak. Ud af hele gruppen var der kun en anden end mig der foretrak Mr. Big. Whats up with that???? He is my hero!!! Alle andre foretrak Aidan, og en enkelt foretrak Berger. Hmm.. Weird crowd. Har lavet en poll ude til højre om hvem I foretrækker... Venter spændt på resultatet.

Vi så over 100 locations fra serien og filmen, og hørte en masse rygter og sladder om 2'eren. :) - skriver ik noget her, hvis nogen nu ikke vil vide det.. Men...vil så gerne sige det!!!!

Desuden fik vi også en masse ekstra sex and the city facts. Vidste I f.eks at grunden til at Charlotte siger op på galleriet, er fordi at der hvor de skød scenerne, blev ved med at sætte prisen voldsomt op for lokale leje, (fra $18K til $36K for en dag) at producerene til sidst sagde, Well, she quits!! :) Cool! :)

Der er iø premiere på Sex and the City - the movie 2 i DK, den 3. juni 2010.
I kan se traileren her.

Knus

7 kommentarer:

  1. Fedt fedt fedt !
    Jeg skal selv til NY her i marts med nogle veninder.
    Hvilket selskab arrangerede turen og hvad var prisen?
    God blog.

    Mia Luise

    SvarSlet
  2. Hej Mia Luise. For det første vil jeg sige at det e rnoget I helt sikkert skal gøre! Jeg synes det var så fedt!! :)

    Jeg bookede turen igennem denne her:

    http://www.screentours.com/tour.php/satc/

    og vi betalte omkring $40 per person.
    Jeg vil helt sikkert anbefale at i gør det en af de første dage i er afsted, da turen også fungerer rigtig godt som sightseeing. Efter jeg havde været på turen havde jeg meget større overblik over byen og hvor jeg gerne ville hen igen.

    Bemærk iø at turen ikke stopper foran Carries dør da de har fået forbud mod det, men når man stopper og får cupcakes, kan i selv gå derhen. Adressen er 66 Perry Street. ;)

    spørg bare hvis der er andet. Og god tur. :)

    SvarSlet
  3. Tak for et hurtigt svar. Så booker vi turen derigennem.

    Har lige et spørgsmål: Er drinks og cupcakes med i prisen?

    Er helt sikker på at det bliver alt for fedt!

    SvarSlet
  4. Cupcake er inkluderet i prisen.
    Man får en cupcake når bussen holder uden foran butikken. Hvis man så vil ha flere kan man altid gå ind og købe nogen.

    Drinks på Aidan's bar skulle man selv købe. Tror vi gav $9 per drink. (Og de var iø pænt stærke. ;) )

    SvarSlet
  5. Hej Mia Luise.

    Jeg er bare lidt nysgerrig. Kom i afsted på turen? Og hvad synes I om det?

    :)

    SvarSlet
  6. Hej hej !
    Ja, jeg er lige kommet hjem her i morgen (totalt jetlag, har det alt for mærkeligt - når "natten" sådan forsvinder)

    Det var en rigtig fed tur tror vi var 12 tøser fra min højskole, som endte med at tage med. Bussen var fuld, det pisse regnede - men vores guide Stephanie og stemningen i bussen var kanon!
    Hun fortalte meget begejstret om SushiSamba, som er "pigernes" sushi sted - så der smuttede vi ind om aftenen.. Og seriøst, det var den bedste sushi ever (og jeg har spist meget). Mm mm!

    Så jeg er rigtig glad for at jeg tog med!

    Mia Luise

    SvarSlet
  7. Hej Mia Luise,

    Lyder som en super tur!! Vores guide talte også rigtig meget om sushisamba, men jeg nåede desværre aldrig derhen. Og nu kan jeg høre på dig at jeg skal være endnu mere ærgelig. :) Men så har man jo endnu en grund til at komme afsted.

    Ruby

    SvarSlet