onsdag den 17. februar 2010

Simba & Co.

Her til aften spiste vi på en hyggelig restaurant med Daniels venner her i Lower East inden vi tog ind til Time Square. Vi skulle ind og se et broadway stykke. Vi havde valgt The Lion King, da vi havde hørt rigtig godt om det, og det lykkedes os at få billetter på 7 række.



Da showet startede fik jeg bare kuldegysninger. Det var så vildt, og så fedt!! Kan godt forstå det har kørt i over 13 år! Det var super cool og en rigtig fed oplevelse. Det kan klart anbefales, også selvom billetterne ikke var helt billige. ($128 per stk.)

Bagefter gik vi lidt rundt inden i byen. Det har taget lidt tid, men byen har langt om længe sneget sig ind i hjertet på mig. De første 5-6 uger, synes jeg NYC var cool, rigtig flot og mega hyggelig. Men jeg var ikke som sådan imponeret, og synes ikke jeg rigtigt kunne finde ind til "hjertet" af byen, men de sidste par dage er det som om jeg er blevet gladere og gladere for NYC, og nu elsker jeg byen. Og nu er der kun 11 dage til vi skal hjem. ØV!!





Tilgengæld bliver det godt for min krop at flytte hjem. At spise ude 3 gange om dagen i 2 mdr har betydet +6 kg. FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK. But what the hell. Må jeg gøre noget ved når jeg kommer hjem.

;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar