onsdag den 2. juni 2010

Melodi Grand Prix

Sorry for et par dage uden blogs, men har været lidt busy busy. ;)

I lørdags var jeg til melodi grand prix hygge med D hos bio-veninde og hendes kæreste. (Jeg er ikke ung nok til at kalde det Eurovision eller MGP). Min søster skulle komme hjem på besøg fra London aftenen inden så jeg havde bestilt 15-20 stk random flag med fra kiosken ude i lufthavnen, så jeg kunne sidde og flage for Azerbajan eller Moldova og sådan. Desværre for hende var flyet forsinket næsten to timer, og desværre for mig betød det at kiosken der sælger flagene var lukket da hun endelig kom ud i ankomsthallen. Anyway, vi havde en rigtig hyggelig aften på trods af de manglede flag.
Da vi kom derud stod der en fin lille pakke med mit navn på!! Og det var ikke engang min fødselsdag eller noget!!!!

Da jeg pakkede den ud, fandt jeg den sødeste lille irmapige dåse. Er så glad for den!! Dejligt at få gaver der viser at folk kender en rigtig godt.



Den var iø fyldt med skolekridt. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar