onsdag den 30. juni 2010

D videre til dag 2

I går startede jeg med at ligge ved poolen i 3 timer efter morgenmaden. Det var så rart. Jeg gik kun op fordi jeg var bange for at blive rød. Viste sig så at jeg havde været ret effektiv med solcremen og havde ikke fået særlig meget farve.

Efter pool, gik jeg ud og shoppede lidt. D spillede turnering, så da han ved 19 tiden havde 90 minutters spisepause, tog jeg over og mødtes med ham. Vi gik bare ind på den nærmeste diner og spiste.

Jeg tog tilbage til Bellagio bagefter, hvor jeg fik ordnet negle, farvet hår etc.
D kom først sent tilbage (heldigvis), da han er videre til dag 2.

Jeg ville ønske jeg aldrig skulle hjem. Jeg har det så dejligt i Vegas. Jeg elsker farverne, varmen, stemningen, duftene. Selvfølgelig er det langt fra venner og familie, men min drømmebolig, er helt 100% et hotelværelse her på Bellagio. :)

Idag kommer dagen nok til at gå på nogenlunde samme måde. D starter med at spille dag 2 kl 15. Forhåbentlig ser jeg så ik noget til ham resten af dagen og aftenen. :)

Det er egentlig absurd at være på ferie med kæresten, og så håbe på man kommer til at se ham så lidt som muligt. Hehe..

De er iø 189 tilbage ud af lige godt 1000 startende.

Knus

2 kommentarer: