fredag den 4. juni 2010

Pudekamp og SATC2

Igår var jeg og BFF til pudekamp på Nørrebro.
Der var flere 100 mennesker, og lidt over kl 17 startede nedtællingen, og så begyndte pudekampen.

Reglerne var at man ikke måtte slå på folk der pev eller ikke selv havde en pude. :)

I løbet af 5 min var der fjer og dun alle steder!!





Vi holdt ud cirka 10 min, inden vi måtte videre. :)

Bagefter tog vi til Imperial, hvor vi skulle se Sex and the City 2. Nu vil jeg ikke sige for meget, men jeg forstår slet ik at den har fået så ekstrem dårlig kritik. Ikke at jeg synes den fortjener en Oscar eller noget, men jeg synes da heller ikke på nogen måde den var dårlig. Den når måske ikke helt op på den første film, men er også lidt svært at toppe Carries bryllup. :)



Anyway, lad jer ikke skræmme af de dårlige anmeldelser. Filmen er helt iorden.

Efter filmen havnede vi på Hard rock Cafe til en pina colada og lidt champagne.
Fantastisk at sommeren endelig er over os.

:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar