tirsdag den 29. juni 2010

Martorano's

I går skulle D spille en af turneringerne så efter morgenmaden, lå han og slappede af mens jeg læste min bog færdig. (At medbringe 1 bog var måske lige i underkanten.)

Om eftermiddagen begyndte hans turnering. Jeg blev lidt og så hans bord, hvilket var lidt svært, da han sad på bord med Daniel Negreanu, så der var lidt trængsel da alle ville se på ham, og ha autografer of få taget billeder med ham etc etc.
Heldigvis blev Daniel Negreanu slået ud ret hurtigt, så der igen blev plads til jeg kunne se bordet.

Om aftenen var jeg ude med nogle danskere. Vi havde bestilt bord på den italienske restaurant Martorano's, der ligger på Rio. Tror også jeg bloggede om den sidste år, men den er seriøst god. Jeg bestilte mad til D også, og så passede det med han lige kom op i hans spisepause.



Efter middagen, var klokken næsten midnat. D spillede, de andre ville i bio og se Toy Story 3, men da jeg stadig er ret jetlags ramt og ikke den største fan af animationsfilm, tog jeg bare hjem på Bellagio.
Desværre gik der kun en times tid før D også var tilbage, da han var røget ud af turneringen.

I morges vågnede jeg kl 8.39. Stort fremskridt!! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar